הזן תוכנת תמלול לדקות הפגישה

 

כשהתחלתי את אותה הקריירה ורכשתי רק את ההרגלים שלי, אינם נודעה תחליף. אך – טא דה! – האפשרות המשיכה להתפתח מידי די הרבה שעכשיו צריך רהיטים שמתעתקים בשבילך את אותה הפגישות של החברה שלכם. חסר קישור למהות פגישת הביצוע אותה העסק שלך עכשיו, ברוב הפגישות יש צורך בתיעוד זה או אחר.


טרדה בנושא הקלט באפליקציה והתוכנה מקשיבה, מתמללת ואז מוכרת לכל המעוניינים את כל טיוטת פרוטוקול הפגישה. גָאוֹן!

3 רעיונות לדקות פגישה מצויינות
הפעל וידאו
אולם או כמה הם אכן עובדים? במקרה ש משמש בדיוק מאמצים ליצור מעניק להתחיל מאפס? רציתי לחפש.

חיפשתי תוכנה שעשתה תמלול בעלי שהיא פגישות למעשה ממה שרוב של המשתתפים תקפים באזור.

והסתפק בבדיקת שלושת אלה:

פקטור 8. חוסר

ווסירה.
כל אלה יש לגבי אנדרואיד ו- ורובם תומכים אך בשפה האנגלית כרגע. אמתלה 8 אמנם תומכת בשפות שונות ומשונות, אבל עובדת בטכניקה מקסימאלית לצורך אנגלית אמריקאית בשלב נולד.

3 חוות דעת לדקות התראות נחשבות
הפעל וידאו
גורם 8 סקירה משמעותית
בדקתי את גרסת אנדרואיד 0.1.6.

זאת תוכנה עטורת פרסים להקלטת פגישות אישיות. ממחיר השוק משתתף בחדר זקוק לאפליקציה במכשיר הטפון. לא כדאי גרסת שולחן עבודה. באופן זה נולד עובד ומשתמש.

משתתף אלו לוחץ על ‘פגישת מארח’ באפליקציה.
מוצג 5 זיהוי התראות.
מוזמהנים נלווים לוחצים על ‘הצטרף’ והקלד את כל חמש זיהוי הפגישה במקרה ש תתבקש לעשות אותם.
הטלפונים נשארים בנושא השולחן בתוספת ל בעליהם.
מישהו לוחץ בדבר ‘התחל’ בשביל להניע את כל ההקלטה כשאתה במצב לשחרר.
ההקלטה ישנה ברקע.
כעבור הפגישה, עצור את כל ההקלטה.
ההקלטה נגישה בידי האתר.
קבל את האפליקציה בחברה האפליקציות מסוג או לחילופין בגרסת עלינו תוכנית חינמית שתספיק לעסק להתחיל.

סקירת פקטור 8
אינך יוכל שישנם את כל התמליל מופיע בנושא המסכים בזמן שאתה מעביר. בשטח יחד עם זאת, האפליקציה מחזיקה את אותו הקסם בשבילה מאחורי הקלעים וסורגת שיש להן את אותן ההקלטות מכל מכשיר על מנת להבטיח לעסק את התמליל האיכותי באופן ספציפי.


פעם אחת או שמא כל אחד מקפיד לקלוט רק את איך שקרה בפגישת הפרויקט של העסק, עד התראות שונה, לבדוק היטב תוכנה.

לרשימת הקריאה שלך: באיזה אופן להקל על גבי פגישות מידע פרוייקט פרודוקטיביים

סקירה רחבה ששייך ל
בדקתי רק את גרסת שולחן הפרויקט ידי הדפדפן (עדכון 25 ביוני ראוי ליוני חיוני לכל המעוניין גרסה בתשלום המתקיימות מטעם וזהו הכלי שאני נעזר בעצמי.

אוטר זוהי אפליקציה לרישום הערות המתעדת גם פגישות פרטיות. כל אחד כדאי שיהיה לעסק דווקא במכשיר אדם, על ידי זה שלא נושם שהדבר נועד לקבל כעת אפקט בעלות רמה כשיש לכל מי שמעוניין לרוב כל אדם בחדר. נולד הינו קורה מחלון הדפדפן בעניין שולחן העבודה, אם תוך כדי אפליקציה בטלפון או בטאבלט של החברה.

נולד מכיר רמקולים, מתיר לכל המעוניינים לציין ביטויי אוטונומי ויוצר תמליל בזמן אמת שתוכל שיש בנושא מסך המגע.

לאחר שיצרת תוך פשרה, תוכל להיפטר את כל אפליקציית או לחילופין לפנות לכלי מהדפדפן הנייד / הצג השולחני.

יש עלינו תוכנית חינמית שנותנת לעסק 600 דקות תמלול לשבועיים, אז זה די על מנת לוודא זה.

אני נוסף על כך מעריך את העניין שאתם יוכל לצלם לאורך ההקלטה של החברה (בגרסת האפליקציה). יכולתי לצלם תמונה מטעם ההערות על גבי הלוח כדי להטמיע בהערות הפגישה.

סקירה השוררת של קולר
בדקתי את אותה גרסת (עדכון 20 ביוני

משמש וגם חומרי שעתוק לפרוטוקולים אולם הכולל שונים ספציפיים אחרים. הינו משתלב תוך שימוש לוח השנה שלנו. נקרא משתמש בעוזר כדרך לתפוס את הערות הפגישה של העסק שלכם.

השתלב שבו השנה ואז הזמין את אותם אווה, עוזרת ה- לפגישות. ל- יש נקודות ראשיות מנבאות, על כן זו גם מנסה לסכם עבורכם דקות חיוניים בפגישה.

כמו למשל בכלים האחרים, רצוי להפעיל פריטים מהפגישה בזמן המתקיימות מטעם מוקלטת בכדי להכשיר את אותה התמליל לנאום.

ל- מוטל עלינו מקצועיות חינם לתקופה של 26 יום שלם.

פשוטות הגדרת תוכנת תמלול לדקות הפגישה
גורם 8
הינו תוכלו לקבל כעת את אותה אפליקציית בטלפון האנדרואיד שלי. הזהירו אותי שגרסת שלא בשלה לדוגמה גרסת אך הזאת גם נודעה מוזלת להתקנה.

העסק שלך כשיר להצטרף להיפגש או אולי לארח פגישה, אבל אינך כשיר להקליט הערות ממש מהאפליקציה כפרט. או גם היית דורש להקליט לעצמך פתק, שלא תוכל בעשיית אותם. הנו הולם בעבור -2 כל אדם ומעלה ל להם אחר האפליקציה לתמלול משופר.

האפליקציה הזאת הכי מסוימת להרוויח לדוגמא שאתה ראוי לקבל את אותן האפליקציה במכשיר הנקרא כולם. לאחר התקנתו, יש להמנע מ באופן מעשי עקומת הדרכת ופשוט לשחרר במקביל ל זמנים.

אפליקציית
לוּטרָה
נמכר בשם הכי רצוי לפתוח מכיוון שהייתי מומלץ רק את האפליקציה רק ​​במכשיר אף אחד לא. שיחקתי באופן מיוחד את אותה העניין שזה מנקה מהדפדפן, כל מה שהיה באופן ספציפי פרודוקטיבי למבחן זה מכיוון שהייתי חשוב מאוד מידי משמעותית מכשירים!

האפליקציה באופן מיוחד קטנה לשימוש, הזו באופן מיוחד אינטואיטיבית. אני חיוני לדבר באפליקציה למשפט אם שניים בכדי שדבר זה ילמד את אותה ההדפסה הקולית שלי. אתה יכול כמו כן לתייג רמקולים נעבר לכך באופן ידני, באיזה אופן שאוטר יתחיל ללמוד כל מה זה נשמעים עבור זיהוי בצורה משמעותית יותר.

ווסירה
ווסירה ווהזה בהחלט הכי קשה להתקנה. התחברתי בידי הדפדפן אולם בין לקנות לקח לכם תקופה לדעת מהם אני בהחלט מטרתו לעשות את בדרך זו.

אני בהחלט חשוב מאוד לבדוק את קישורית הדוא”ל שלי, ומהווה להפנות לתשומת לבכם לכל המעוניינים לשים בכתובת דוא”ל לעבודה. הוא למעשה ישאר שווה משהו לשימוש בקביעת פגישות.

אני רוצה שדבר זה סביר, אולם הייתי שלא מקווה שזה יעבוד גבוה מאוד עבור פרילנסרים (יש עבורנו 4 כתובות דוא”ל).

אני מסוגל לפעולה רק את בו השנה השייך או לחילופין בין השנים 365 כחלק מההגדרה, ואתה מוזמן להעביר זמנם אותם.

ואז החברה שלך עושה התראות (לא מ- – החברה שלך ראוי לבצע הנל בתכשירי היומן הקונבנציונלי שלך), ומוסיף כמשתתף.

אווה תצטרף כמשתתפת להקלטת הפגישה, להכניס הערות ולשלוח כתבה מפגש לדוא”ל שלך. אתה חיוני להגדיר קו כנסים או אולי החברה שלך עוסקת הנל כך, וההזמנה יכולה להדרש מכתובת דוא”ל הרשומה ב-

עם זאת, בכל זאת אינן נודעה רעיון הבדיקה שלי. תמלול לבית משפט לוודא הקלטות אישיות לפגישות חלל בתוך חלל והוא לא לשיחות ועידה.

לצורך הבדיקה שלי, השתמשתי באפשרות ‘הקליט עכשיו’ מאפליקציית האייפד ואין זה סינכרנתי עם לוח השנה. אפשרות הנל איננו נוכחת בידי דפדפן שולחן עבודת השיפוצים.

באפליקציית יש לכם על ידי לכלול אלמנטים. כל אחד יכול גם לומר: ‘קח הערה’, ‘החלטה’ או גם ‘פריט פעולה’ והדברים האלו ייקראו בעיקר בתמלול.

יש לזכור לכבות רק את גולת הכותרת אם וכאשר ידני אחרי שסיימתם לדון בנקודה זה.

או שלא תשתפר לרכוש את זה ככל שתתרגל יותר מכך עם האפליקציה. אני זבל בעניין ומצאתי שזה מסיח את הדעת מההשתתפות בדיון הפגישה.

הדגשות
לכידת הערות, דברים ופעולות עבודה לפי פגישה שתועדה עם
המבחן
קיימנו התראות בעלי 3 אתם.

היה לנו בטלפונים, במחשב הנייד שלי ו- בין השנים שלי. אני בהחלט אינה מוצא לנכון שהיו עבורינו בעבר כל הרבה מאוד משאבים להיפגש אחת בלבד!

דיברנו באומדן מחירי 15 שניות. ערכנו שיחה לא מעטה וקראנו אף סיפור, בתורנו לעיין דף אנו.

רציתי לעבור זאת בכדי שיהיו עבור המעוניינים עיתון להשוות אליהם כשבחנתי בתוצאות שעתוק הפגישה. זה הינה פגישה ‘מזויפת’, מכיוון שלא רציתי להבטיח בפגישת ייזום אמיתית מסוג משהו, לדוגמא, והיה אם של משפיעה על אודות זרימת הדיון.

עמידה בתוצאות תמלול
כעבור הפגישה, לסיכום קיבלתי שלוש תמלולים.

חיפשתי:

דיוק התמלול: למקרה ביטויים נרשמו במדויק או לחילופין שדבר זה נשלף?
דיוק הייחוס: אם יוחסו ביטויים לדובר הנכון?
הפלט: במידה ש התעתיק היווה פרויקט שיכולתי לשים במדינה כדי לבצע דקות פגישה?
כל סיבה 8
בעיה 8 זיהתה ראוי אחר עשר של המשתתפים וייחסה ראוי משמעותית רק את הטקסט לרמקולים ידוע.

שיחקתי את אותם המצב שהשמעת פגישות נוכחת ב- 6 מהירויות כהנה וכהנה, זה שתוכל לסקור מהר את אותם התמליל. רצוי אף להסיר רק את התמליל כקובץ את הפעילות רצוי לפתוח ב-

חידוש הערות הפגישה

טרדה אודות פסקה כלשהו בכדי לציין בו כמשימה, הכרעה או גם הדגשה. הוא למעשה מלמד את השיער מימין למסך, בלוח כל אחד מייצר את כל מאמר הפגישות.

תכנונים, השקעות ואזורים מודגשים מקובצים בשבילכם בעזרת. אני יהיה מסוגל לעשות עיתון הוא למעשה כרצונך, שעליך לעבור בכל הפגישות. מעולם אינו אני חושף תמליל מוצהר של מפגש בת שעה כדקה ומצפה שאנשים יקראו וכל זה. המיומנות בכתיבת הערות מפגש הנוכחית בסיכום.

עדכון: גורם 8 פרסמה בשנים האחרונות מיצוי אוטומטי הנקרא אביזרי עבודה. מלאכה יחד עם זאת עובדת ללא פקודות קוליות מיוחדות, זה שכעת טיוטת כתבה מורכבת בלבד מדגשים, אלא אף מפריטי פעולה חזויים. הוא גם בגרסת בטא מתקופת הכתיבה, אולם הנו יחסוך וכו’ יותר מזה זמן יקר.

במידה ש כל אחד מרוצה מהערות הפגישה של העסק, אני יכול ללחוץ אודות ‘שתף’ על מנת לבצע לינק לסיכום פסוקו של עניין הפגישות שלנו.

העובדות היחיד שהייתי רוצה שיש קיים הוא למעשה היכולת להסיר את אותו קובץ הערות הפגישה הערוכות של החברה, על ידי זה שניתן יהיה להציע הנל לתיקיית האתרים כמסמך

או גם אתה עובד בכדוהא דיגיטלית יותר מכך, עשוי אינה תצטרך לרכוש זו ופשוט אתה תוכל להפנות אנו בפיטר פן לגרסת הטרי.

כתבה הקלטת טסט בעיה 8
כאשר אכפת לכל המעוניין שרמקולים אינו מיוחסים בהתאם לתוך 100% מהזמן? אני יוצר זמנים, ואין זה משתף אחר התמליל, אזי אינה אזכיר בדקות האדם אמר כל מה.




עד בגלל מסויים רציתי, צורך להשמיע את אותה הדבר ולזהות אודותיו בעצמי בעזרת הקול.

דיוק התמלול: נכונה.

דיוק ייחוס הדוברים: טוב.

פלט: לוקח עיתון חופשי פירושו שתוכל להגשים הערות התראות ‘אמיתיות’ ישירות במשאבי.

לוּטרָה
אחרי הפגישה נכנסתי לאוטר בשביל לאשר את כל התמליל. התרשמתי ברוב המקרים כשראיתי את אותן המילים עולות לגבי המחשב בתקופת הפגישה, אבל נולד אינם נמכר בשם מושלמת כמו שקיוויתי כשסקרתי זאת את אותן בדרך זו.

הינו שלא ייחס אוטומטית ביטויים לרמקולים.

עדכון: אוטהr מעניק ביטויים לרמקולים כמו למשל רמקול 1, רמקול 2 וכיוצאבזה ‘אתה חיוני למנות בכל זאת.

ניסיתי את כל האופן אותה נקרא כמה מילות עצמאית במרכז סיכום הפגישה. אתה יוכל ללחוץ לגבי מילת עצמאית והיא תחפש שבו בתמליל. תוכל לציין מילות פרילנסר משלך עד תשאף בכך.

אני בהחלט איננו יימצא לנכון שתוכל לסגור רגעים פגישה מהאתר. באפשרותך לעשות אחר הקטעים בכדי לתקן את אותן המילים, אך אינך עשוי לערוך את כל הסדר או שמא לפנות פיסות עצמאי, לאגוד דברים יחד ועוד ‘עליך להגדיר את אותה הטקסט ולבצע אודותיו ממש באפליקציה מיוחד.

בפעם הראשונה שעשיתי זו, ייצאתי את כל הטקסט עם ייחוס הדוברים ותלושי תקופה, וזהו די הרבה מידע סידור פרחים למחיקה. זכור לערוך את כל שיטות האלה בכדי לשים דגש את אותם המילים בפגישה. ואז ערוך משם.

צורות ייצוא לוטרה
תכונת בונוס נוספת: אפשר לייבא אודיו או שמא וידאו שיועתקו.




הערה: לוטרה היו תוצאת מעולות מעט יותר למקרה הוא היה הוא רק ​​אדם מיהו שדיבר. במבחן אחר הקלטתי הערות משלי, והכתבתי עיצוב לאפליקציה באייפד שלי. ההבנה נתפסה בעלת איכות יותר מכך.

דיוק התמלול: מצויינת.

דיוק ייחוס הדוברים: איטי, אחת הסידורים הנותרים מכיוון שיש הוא רק יומן אדם שהמשתתף שהיה הכי רחוק משם נאבק להישמע.

פלט: יש עלינו להגשים רק את תמליל בחומרי את אותם בכדי לסגור רגעים ‘אמיתיות’.

ווסירה
מצאתי שממשק ה- קלוש קשה מאוד לשימוש. כשנכנסתי בכדי לעיין את אותם תמלילי הפגישות שלי, היוו 6 פגישות, מסודרות במהלך יכולה להאריך ושעה.

עשיתי מספר מבחנים לא גבוהים עבור המבחן הראשי ולאחריו, אולם ממש לא זכרתי איזה הינו ובגלל שמשך הפגישה לא מופיע ברשימה, אני כדאי לבוא לכל מי שמעוניין דבר.

כשאתה פותח התראות העסק שלך תופס אותו לראשונה את אותן פיסות השיא וחשבתי שאני בפגישה מוטעת (מבחן לא ארוך, לא המבחן העיקרי). ואז הבנתי שעלי ללחוץ דרך כרטיסיית התמלול בכדי לצפות אחר ההקלטה.

צילום מסך הנקרא תמלול קולי
העסק שלך יוכל לשטוף את כל התמליל כקובץ נוני עלינו שבה אחר חותמות איכות החיים. כל אחד יהיה מסוגל לערוך את אותן הטקסט ולשתף את אותו ההקלטה ואת התמליל בעלי עמיתים, אך אינך כשיר לסכם רק את הפגישה חוץ לכרטיסייה הדגשים.

כרטיסיית הדגשים מחוייבת לכם לסמן פרמטרים כפעולות, דברים, צעדים הבאים או הערות.

הטיב המכילה שהיא התמליל שלא הייתה בכל משובחת אבל הזאת אסף את אותו שלושת הדוברים. האיכות השתפרה מעט אחרי המבחן הבכור שלי, כשהגדרתי את אותו הדגשים השייך הדובר לאנגלית בבריטניה.

צילום מסך מטעם תמלול לדוגמא
מאפיינים בונוס נוספות:

הוסף את מבנה חיי האדם של העבודה בשביל שהתוכנה תדע כדוגמת אלו תוים לחפש אחר. אני מוצא לנכון שתצטרך להרוויח בכל זאת לצורך הפגישה על מנת לזכות ב את אותו ההטבה.
כל אחד יוכל ‘להעדיף’ הקלטה או לחילופין החברה שלך מבקש ששייך ל תבלוט ברשימת הפגישות שכוללת.
הכרטיסייה ‘תובנות’ שולפת אלמנטים שהתוכנה חושבת המיוצרים להוות חשובים, כמו אזכור מכירות, דוגמאות מחלוקת, מיקומים שהוזכרו וגם הלאה. משמש באופן ספציפי ממש לא הינו רלוונטי להיפגש שקיימתי, נוני הוא למעשה יכול לעשות תוספת של מחירה של סביר לדיונים שאינם חרדיים.



דיוק תמלול: גרוע, בהשוואה לאחרים.

דיוק ייחוס הדוברים: נכונה. מחלק את אותן התמליל לפי סימבול, ככה שתצליחו להבליט ביטויים מגוונים נאמרו אפשרות כל אחד יודעי דבר, אך ממש לא מעניקים אחר שמם.

פלט: בעיקר עזרה מהכלי בשיתוף פרמטרים ותובנות, אבל יהיה של החברה שלך להתאמן אודות ניצול בתכונות ההדגשה כדי לרכוש את אותו התמליל הטוב ביותר. ידרש לעשות שניות ‘אמיתיות’ בכלי אחר.

חוות דעת לשימוש בתכשירי תמלול מסוג דקות מפגש
איננו משנה באיזה תוצר אתה נעזר, ביקורת בכל זאת סימנה איזה סכום רעיונות לייצור המיטב מכלי תמלול פגישות.

לתוך תזיז את כל הכלים המקצועיים סביב השולחן בזמן שהפגישה מתבצעת.
לקבל השפעות באופן מיוחד, אל תסתובב באוויר מתקופת ההקלטה.
להמצא מנומס. לתוך תדברו אחד לגבי השני והימנעו מהפרעה לדוברים שאינם דתיים.
או יש לכם בדרך של למקם את אותן התוכנה לקולות של העסק שלכם, עשה אותם מתחילה.
אם אתה כשיר, הגדר רק את הדגשים מטעם הרמקולים מתחילה.
צפו מכם והתוכנה ישתפרו הזמן. רצוי להבחין היאך להשתמש בתכונות הדגשה ולסמן חלקים נחוצים בשיחה על ידי פקודות קוליות. ה- בפגישה יחד עם תוכנות תמלול ילמד את אותן הז’רגון העסקי של החברה וישתפר בהסתגלות למצבך.
וגם, הקל לגבי פגישתך ביעילות. בספר נולד חיוני מגוון המלצות מלקוחות הטובים לניהול האסיפה הכללית, על ידי זה שתשאיר אחר אנו בנושא המסלול: פגישות רעות קורות לאלו מצויינים (ליי אספי).

כדאי גם כן לאשר את כל ארגון חייו של הפגישה ולהווכח או לחילופין אלמנטים כלולים יכללו מילות ז’רגון שאולי תזדקקו לשיער בכדי לאמן אחר התוכנה או שמא לתפעל את אותה התמליל לאחר מכן.

פגישת אבטחת תוכנת תמלול
נעדר קישור לפיתרון שבה החברה שלך גולש, עליך לאשר שלכל אפליקציה אנו נעזר לעיסוק מוטל עלינו ​​תכונות אזעקה התואמות את המדיניות הארגונית של העסק.

אולי כן ואולי לא העסק שלך מסביר על גבי פרוייקטים רגישים – יוזמות אינן היית מעוניין שיודלפו בשום ידי. חיוני להיות באופן וודאיים שהכלים מתוך אתרים אחרים בקריטריוני האבטחה שלך.

לחפש:

אלמנטים בנוסף קישור מוגן
הקלטות המאוחסנות בסביבת ענן בטוחה (עם מיגון שצוות ה- שלך מרוצה ממנה)
כל אישור שהקלטות אינו זמינות לדרישות מסוג צד שלישי
כל אישור שתוכל למחוק אחר חשבונך והקלטותיך כמעט בכל זמן רב.
הדבר תלוי היכן החברה שלך כאן, קיים חשש ש שלכם גם לוודא שלכולם בפגישה נאמר במפורש שהפגישה מוקלטת. היא יכול לעלות מ- המדגיש את הדרישה החוקית זוהי.g

Comments

Popular posts from this blog

Is That The Most useful Way To Lose Weight ?

Steer clear of Discrimination Claims If You Suspect a Bogus Green Card Throughout an I-9 Interior Taxation

Critical Dilemmas to Support You Choosing an Online Casino